Letní škola apiterapie, apidomek, ležany

Bolí Vás záda? Jste žena a nezvednete nástavek? Chcete se dozvědět, jak včelařili naši dědové na vysokém rámečku? Chcete si pořídit apidomek a zvažujete do něj umístit ležany?

PŘIHLAŠTE SE NA LETNÍ ŠKOLU V TERMÍNU

1. kurz      so 21.- ne 22.8. 2021 nebo
  2. kurz      po 23.- út 24.8. 2021                          NA MAIL VCELARSTVIKUNVALD@GMAIL.COM

Cena: 2600Kč (v ceně je lektorné, občerstvení, 1x snídaně, 2x oběd), ubytování je možné v přilehlých penzionech, stany možné postavit na pozemku, pro nenáročné je možný nocleh ve školícím altánu.

Začínáme v 9h v sobotu a končíme v neděli v 16h.

Co se dozvíte?

Rozbor úlu – ležanu, rozbor včelího díla, potřebné součásti na rozšíření včelstva, rozšíření včelstva, péče o oddělek, přechod na jinou rámkovou míru, monitoring včelstev, diagnostika včelích chorob, léčení, krmení, zazimování.

Rádi byste rozšířili svoje podnikání o další včelí produkty? Chtěli byste se dozvědět více o účincích včelích produktů na lidský organismus a poradit tak svým zákazníkům jak si poradit s běžnými zdravotními neduhy? Zajímá Vás jak funguje apidomek, jak si ho vyrobit a jaké má včelí záření účinky?

Co se dozvíte?

Legislativa a apidomek, provozní řád, hygienické normy, rozbor apidomku a lůžka; jeho aspekty, vlivy záření včel jejich rozbor, využití v praxi – choroby a kontraindikace. Úlový vzduch, pomůcky pro využití úlového vzduchu a péče o ně, choroby a kontraindikace. Stanovení délky terapie a doplňky k terapii v apidomku.

Med, vosk, mateří kašička, trubčí homogenát, propolis, včelí jed, perga
Získávání včelích produktů a jejich uchovávání, využití v praxi u konkrétních chorob, praktické ukázky výroby tinktury, masti, zábalů, masáže a medicinálních medů.